Valborg

2010-04-30 | 20:07:30
Hej alla där ute i den regninga världen !
Jaa , som alla säkert redan vet , så är det ju valborgsmässoafton idag. Tända maj brasa och massa skit. ;) , I år stannar familjen faktiskt hemma , dels pågrund av det dåliga vädret , och dels för att det är så B o bara kolla på en stor eld , haha ! x) , Fast i o för sig , men träffar ju massa roligt folk o så ! ;) ,
Men ändå , det kan man ju göra när som helst ändå. (y'

Så aah , dagen har ju spenderats i skolan och i stallet. :) , I plugget hände inte så mycke intressant , hade geografi prov , m.m.
Och efter skolan , åkte jag ut till stallet. :) , Gosade massor med världens bästa häst , :') , <3
Och sen så red jag Kiwi ! :d
Gick sjukt dåligt , haha ! x'D , Fett svår att fatta gallopp på , hehe.. x) , ^^' , Men annars så va hon faktisk skön att rida. ;d

Kiwi ! ^^



Och så frågade Mickis om jag ville va hästskötare åt henne och Kiwi imorn , på hopptvälingen i Vingåker. Men fick nt .. :| , Men jag hejar massor här hemifrån på hopplaget ändå ! ;d , <3

Nu ska jag checka in Talang , o ha lite fredagsmys !
Tuudeluuh ! 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback