våår , det gillar vi !

2010-04-14 | 18:26:11
Idag har jag vart super glad ! :'DD
För idag är det riktigt vår väder ju , solsken och vaaaarmt , toppen toppen ! :D , <3

Och jaa , dagen började ju som vanligt med skola en sån här fin onsdag.
Språkval på Tallås på morronen , har spanska just nu , :'d
Har önskat det som B-språk i 7:an , ;'d

Och på tal om 7:an ...
Fick veta idag att jag får börja på Nyhem ! :DD , <3
Blev värsta glad ju , haha , fett kul ! (a' <3

Men aah , sen hände väl inget intressant , idrott o lite sånt , :)

Sen när jag kom hem , så va jag ju bara tvungen att gå ut o fota i det fina vädret ! :'d
Gick typ super dåligt , haha , fick nästan inga bra bilder , x)
Fotade hunden också , det gick också åt helskotta , haha , !
Men aah , här har ni nåra bilder;



Finaste Benson , :') <3









Ja , mycke mer än så blev det inte , ;'d

Och ja , nu ska jag väl bara sitta hemma o chilla , haha , ^^
Ha det gött ! , <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback