Uteritt på Hill

2010-04-26 | 20:32:55
Har nyss duschat efter att ha kommit hem från stallet , :) Red ju som sagt igen idag , och jag fick rida Hill , :) <3
Vi red ut i skogen , och det gick väldigt bra tycker jag nog ! ^^ Hill va lite tossig bara när vi skulle över värsta träsket , men annars så .. ! ;)
Och när vi skulle trava i sommarhagen , så ville hon absolut gallopera , men hon skenade inte iväg , utan galloperade lugnt efter dom andra som trava , haha ! x) , <3
Så jag lät henne gallopera , ! ;) , Sen när vi kom tillbaka till ridhuset , körde vi massa roliga balans övningar , eller va man ska kalla det. Och så red vi baklänges , höhö ! (y'

Hill , <3


Efter lektionen , gick jag o pussade lite på bääbisen Max, :') , <3
Och nu ska jag ta nått o äta , väldigt hungrig!
Ha det bra ! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback