stallet och Dompa , :)

2010-04-09 | 19:55:41
Halloj i stugan ! 8)

Blev inget bloggande igår , hände typ inget intressant eller så , hade lixom inget att skriva om , hehe , :b

Men idag har det väl varit ganska chill för det mesta , ^^
Har typ bara softat vid datan ! ;)

Men sen åkte jag till stallet för att träffa Max och för att rida , :)
Fick rida Dompa , :d
Fett roligt ju ! (a' , <3
Han va jätteduktig, :d <3
Körde lite framdelsvändningar o så , just det gick väl sådär , haha , suger på dä ! xD
Men Dompa skötte sig fint ändå ! (a' , :d

Dompa , :)


Imorn blir det inte stallet så länge.
Alla andra i familjen är på innebandy cup i Linköping hela dan , så blir tidigt till stallet på morronen , o sen efter jag ridit måste jag hem till hunden , så han inte kissar på sig , ;'d <3

Och ja som sagt , ska rida två gånger imorn också , ;)
Pinnridning vettu ! ^^
Ska nog rida Hill på första , och Max på andra , :') <3
Ska prova att rida med det bett lösa tränset på Max då hade jag tänkt , ^^'
Får väl se hur det går , men det blir nog bra ! ;)
För Max är bäst !! :'D , <3

Men aah , nu ska jag sätte mig framför Talang och moffa chips ! (y'

Trevlig fredags kväll hörrni ! ;)
MisterMaja ;D

Jag ska oxå rida på pinnridningen imorgon , o båda gångerna :D Ja ska rida Fabbe o Leo :D<3 Lycka till! ;)

2010-04-09 @ 23:56:14
URL: http://hammarbackmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback