Snöigt , och blött , och slaskigt , och kallt...

2010-04-22 | 19:36:17
Jaa , kan rabbla upp massor med piss saker om det här piss vädret ! -.-'
Tur att nästan all snö smälte bort på eftermiddan , men det är fortfarande kallt , och jag vill ju ha sol ! :D

Men btw , skola idag då , som  vanligt...
Hade ingen musik idag ! (HAPPY FACE!!! :'D) ,  för kören va typ o träna inför nån vår konsert eller nått , :b
Så det va ju i alla fall nånting bra med dagen , :)
Och så hade vi lite matte , engelska och sist slöjd ! 8)
Blev klar med nånting som ska föreställa en missbildad "skål" , haha ! x'D
Förutom det , satt jag o mördade Nattis trä bitar med en hovtång , mahha ! 8'D

Efter skolan ,  så va det träning nere på Backa , i det suuuper härliga vädret ! 8)
Men det va kul ändå , som  alltid , ;d <3
Fast fick fett ont i foten i slutet av träningen .. :|
Hela höger yttersidan av foten är typ blå , så gick fan inte o skjuta ! x)
+ att jag har väärsta skoskav .. heheh .... ^^'

Men i helgen är det ju träningsläger i Björkvik ! :D , <3
Kommer blir fett kul ! :') , <3
Tror det ska bli bra väder då iaf , hoppas på det ! :)

Bild på nåra i bästaste laget , <3



Nu tänkte jag faktisk starta min make over av bloggen ! ;o , :D
Har gjort 2 olika header's , har inte riktigt bestämt mig än vilken det blir , men vilken jag än bestämmer mig för , så kommer den snart upp !  :)
Så ja , ha det bra !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback