Snabbt inlägg ,

2010-04-26 | 14:44:01
Tänkte bara blogga lite kort om skoldagen , :)
För idag är det ju måndag igen , vilket betyder back to school..
Men aah , va väl inte så kul , idrotten sög idag , -.-' , Fast det är ju alltid kul med fotboll , men inte med cp-klassen.
Sen hade vi nått engelska prov , gick ganska bra tror jag , ;d
Och grammatik prov. Tror det gick bra också... x)

När man kom hem , möttes man av en super glad vovve ute på tomten , :') , <3



Haha , <3
Och nu ska jag sätta mig o kolla på "Will & Grace" , ett av mina nya favorit program , haha ! ;) , <3
Och sen bär det av till stallet , ska rida igen i Hanna och Klaras grupp , :) Ska troligen rida ut ? Hoppas på att få rida Max , så klart , :'d <3
Ses , !
Felicia

efter will & grace är det Ghost Whisperer, det äger sönder:D<3

2010-04-27 @ 18:06:42
URL: http://feliceamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback