PÅSKLOV!

2010-04-01 | 19:39:11
Och så är det väl ingen som har missat att det är påsklov nu va ?! :'DD , <3
Riktig skönt , verkligen välförtjänt tycker jag ! ;)
Och efter lovet är det bara 9 veckor kvar till sommarlovet ! :'DD

Lovet börjar med att fira påsk i Täby, :)
Åker imorn , kommer hem på söndag ! (y'

Kanske inte kan blogga så mycke då , men vi får se ! ^^

Men btw så ska jag fota massor massor under lovet ! :))
Behöver massor med nya vår bilder , och nu när ett par blommor kommit fram under all tjock snö , så är det ju fritt fram med kameran ! 8'D , <3

Men än så länge får ni klara er med en bild från förra året ! :d



Och om vi inte hörs nånting i helgen , så önskar jag alla en riktigt...
GLAAAAD PÅÅSK ! :')) , <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback