Hoodies , <3

2010-04-19 | 20:24:45
Kollade runt lite på min favorit kläd-sajt; http://junkyard.se , och hittade mågra nya, fina hoodies och andra kläder , :)

T-shirt , 249:-
Väldigt gullig tycker jag ! :'d
Ser lite "slarvigt" målad ut , om ni förstår vad jag menar, men det är ju lixom det
som gör den så fin , :)


T-shirt , 299:-
Inte nån jättespeciell t-shirt , men gillar den ändå
på nått sätt , :)


Ziphood, 999:-
Riktigt sugen på att beställa den här faktisk ! :)
Älskar den ! :D , <3
Vet inte varför , men den är så fin ! :) , Är verkligen helt
kär i Hoodies av alla slag ! (a'
Fast jag har inte riktigt råd att slänga pengar på en tröja
för 1000 spänn , men riktigt sugen blir man ju ! ;'d , <3


Ziphood, 899:-
Den här är också riktigt fin ! :)
Älskar dom glada färgerna ! (a'
Men blir ju bara så glad av att se på den !
Snyggt med lite annorlunda mönster o så också , :)


Hoodie, 899:-
Snygga färger , diggar randigt ! :)
Tycker det är både fint och skönt när den går ner lite
längre , så det här är en tröja i min smak ! (y'


Ja , nu har nu fått lite provsmak på nåra av mina favoriter på kläd fronten ! ;)
Ganska meningslöst egentligen , men kunde inte låta bli ! (a' , :'d
Och som ni kanske redan vet ; I LOVE HOODIES ! <3
hehe !

Tack för mig ! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback