Gårdagen i Kumla !

2010-04-12 | 08:49:10
Kom hem ganska sent igår från Kumla , så hann inte blogga nånting då.
Så jag tar det nu istället ! :D

Men aah , vi skulle ju köra träningsmatch mot IFK Kumla , i just Kumla , ;b
Och Amanda , (som spelade i DFK förut , men nu spelar i Kumla) va i K-holm , o hon fråga om jag skulle hänga med henne hem till Kumla , :d
Och ja , så runt 14:00 nångång kom dom och hämta mig , och så bar det av ! 8)

Haha , vi hade väldigt flum i bilen ! x'D , <3
Men aah , när vi kom fram till henne , så visade hon mig runt , o sen hoppa vi studsmatta ! 8'D
Och försökte få deras kanin , Stina , att hoppa över hinder , men hon bah smet hela tiden .. -.-' , x) <3
Och hon ville inte äta min morot ! :| , <3
Haha , x)

Stina , :d


Och sen fick vi skjuts ner till planen , :)
Följde mä o typ hälsa på dom i Amandas lag , och kollade vilka omklädningsrum vi skulle va o så. :b
Och så fick jag sätta mig o vänta på dom andra i DFK , ^^

När dom kom , så gick vi o bytte om o så , och så sa dom att vi skulle köra 11-manna , istället för 9-manna ! :'d , <3
Och det gick fan superbra ju ! :DD
Vi va as duktiga , ! (a' <3
Det va hur roligt som helst , bästa matchen på länge faktiskt ! :'d
Men ändå , så förlorade vi med 2-1 , varav ett av deras mål va självmål .. :|
Men vi va bäst ändå ! :'DD , <3
Vi skulle ju kunna köra 11-manna i vanliga fall också , istället för 9-manna ! ;'d

Men aah , sen efter matchen så åkte jag och mamma hem , haha , åkte vilse nåra gånger .. xd
Men tillslut kom vi hem ! x)

Och aah , det har helt enkelt vart en toppen dag , ^^ , ;'d <3
Amanda ;)

haha as bra dag nu måste fan göras om :) <3333

2010-04-12 @ 18:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback