Fredag ,

2010-04-23 | 19:13:17
Dagen började väl ganska bra , :)
Super fint väder , !
Men fick ändå skjuts till skolan  , hade så ont i mitt knä + fot , :|

Skolan va också ovanligt bra faktisk ! :D
Hade fett kul på resten ju ! x'D , <3
"Dockan's hämd!"
HAHAHAHA ! x'DD
Och jag o Nattis gjorde vääärldens snyggaste sumobrottare på bilden ! 8)
Vet att ni är avundsjuka på honom ! ^^ , ;) <3

Efter skolan , bar det av till stallet , :)
Kunde inte rida , :'|
Bara för mitt bajs knä !! -.-'
Men satt på läktarn o kollade när dom andra hoppade , :d

Och imorn blir det tränings läger i Björkvik ! :'DD ,<3
Bara helt piss att jag typ inte kan träna så mycke !! :'< , -.-'
Hatar mitt knä !
Men det ska bli kul ändå , :)
Kommer inte kunna blogga nånting under helgen , så vi ses väl  på på söndag kväll! ;)

Ha det bra !

och ja , bloggen är frotfarande under renovering , så ni får stå ut med att det är väldigt stökigt ! ^^ ,  :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback