En snabbis ut till stallet ,

2010-04-17 | 17:33:10
Ja , jag åkte som sagt ut till stallet en liten stund efter matchen , för att träffa min Max , :') , <3
Va inne i hagen o hälsa på honom , o han är ju så gullig , kommer när man ropar , :')
Satt o myste med honom på en sten , medans han la sitt huvud i famnen på mig .. :'d , (a' <3
Världens bästa häst ! <3

Och jaa , sen gjorde man ju såklart lite skötarsysslor också , ^^

När jag kom hem , så tittade ju solen fram också ! :D
Så jag va ju bara tvungen att gå ut o fota , :'d
Fotade lite vårblommor och världens bästaste hunden , :) <3
Men ni kan tyvärr inte få se bilderna idag , kanske imorn om ni har tur , ;)

För pappa måste hjälpa mig att konvertera dom (eller hur det nu stavas..) , och eftersom att han inte är hemma , så får det vänta tills imorn. :)

För pappa och brorsan är nämnligen o kollar på SM finalerna i Innebandy ! :D
Så jag , mamma och Benson är själva hemma idag , :)
Så snart ska väl jag och mamma laga lite thai mat , gott gott ! :D

Och så fick jag ju veta att jag ska köra match med 95/96 imorn också ! :)
Mot typ Åby , eller nått , tror jag ... hehe ! ^^'
Ska bli rooligt ! ;'d , <3

Men aah , ni får klara er utan bild , så kanske det kommer nåra i ett senare inlägg. :)
Ha det bra !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback