DFK Värmbol vs. Åby !

2010-04-18 | 13:01:57
Spelade match med 95/96 idag också , :)
Jag och Belli blev lånade från 97/98 , :d
Mötte Åby , och vi vann med 2-0 ! :D
Jag & Raita som målskyttar ! (h' , <3
Fast förutom det körde jag ganska dåligt , haha .. x)
Men dom andra va bra ! :D

Och det va ju hur bra väder som helst också ! :'D
Fett varmt o skönt , ;b <3

Och efteråt så kollade jag och Belli på 97/98:ornas match , mot Smedby , :)
Kunde ju inte va mä på den , eftersom vi spelade precis innan , ;d
Men dom va jätteduktiga , och vann med 2-1 ! :D
Linnea & Sara som gjorde målen , :)

Och nu sitter jag här , och har precis redigerat bilderna från igår , :)
Så här får ni se två av dom ;



Sötaste hunden , :') <3



Och på tal om hunden , måste nog ta en promenad med söte , ! ;) <3
Så jaa , ni får ha det gott nurå ! 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback