Bowling ,

2010-04-07 | 17:24:34
Sho sho ! 8)

Denna dag har spenderats med Maja , Fanny & Linnea , :)
Vi va o bowlade i Duve , haha ! (a'
Och som alla borde veta , vi äger sönder på bowling ! 8')
Haha , x) , <3

Men kul va det iaf ! ;)
Sen moffade vi mjukglass ! (a'
Och så begravde vi en stackars död fjäril , :|
Han hette Konrad , <3
rest in peace , !

Och så va vi ute och gjorde massa roliga grejor ! ;)

Och nu har jag nyss käkat , o nu sitter jag här o dunkar Train på spotify , :') , <3

bästaste ever , <3



Och ikväll ska jag faktiskt ta mig tid o kolla på Grey's Anatomy , har missat typ hundratusen avsnitt , haha ! x)
Men ikväll ska jag kolla ! (a'

Haha , men ni får ha det så bra ! ;)
shingeling !

tänkte på en sak , tycker ni att jag ska göra en ny header ? :) , Eller ska jag ha kvar den jag har nu ? :d
, Jag venne , så kommentera ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback