Back to school...

2010-04-19 | 15:05:57
Hej alla !
Har precis kommit hem från första dagen i skolan efter helgen.
Måndagar är väl rätt okej , kul med idrott i alla fall ! :)
Hoppade höjd hopp , fett kul ! :D
Och så spelade vi innebandy , :)

Och Mohammed mosade min tå ! :(
Fick en hel jäkla pall på den , så nu är min stackars lilltå alldeles svullen och blå , :| , xD
Tror typ det är nån blödning eller nå skit , men ta det lugnt , ta det lugnt ! , jag överlever ! ;]

Sen har vi bara haft lite matte och typ grammatik.
Har nått grammatik prov snart , och på fredag nästa vecka har vi prov i geografi , haha , kommer inte gå bra ! xD

Och ikväll ska jag på utvecklingssamtal...
Så hinner inte mä stallet idag.. :| , <3
Åker nog dit imorn istället ! ;'d <3

Men ni får ha det så bra ! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback