april april din dumma sill !

2010-04-01 | 18:59:52
Det är nog ingen som missat att det är första april idag! ;)
Hahaha , och nåra som inte gick miste om det va ju Hanna & Nattis ! x'D
Jag och Tilda blåste dom rejält!
Hahaha , så himla kul ! x'D , <3
Jag och Tilda äger på april skämt ! xd , <3

Har nån av er blivit lurade/lurat någon ? ;)

Dagen idag har annars vart rätt okej , antar jag.
Träningen va kul , som alltid ! :d
Fast det gick typ sämst för min del , men det är ju ändå alltid kul o köra , :)

Och nu har nästan all snö på våran tomt smält ! :'o
Gissa om jag är glad eller glad ?! :'))
Och det va jättevarmt o soligt på träningen , börjar verkligen bli vår nu ! :)

Men nu måste jag dra , ska kolla på Linköping-Djurgården , :'d
HEJA LINKÖPING !!!! :'DD , <3

hannaa :)

haha , ni är faktiskt bra på aprillskämt ! -.- x'd <3

2010-04-02 @ 14:40:25
NATTIS

JA , TÄNK FÖR ATT JAG BLEV LURAD !

2010-04-02 @ 17:41:56
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback