Célfie friday

2015-09-11 | 14:22:14
Från en dag med mycket bättre selfie game än idag.

Hej och hejdå! För alldeles strax packar vi in oss i bilen för att rulla upp mot Orsa. Resan kommer ta omkring 4,5 timmar och jag som inte direkt är det största fanet av att åka bil känner mig inte jättepeppad för just själva resan. När vi väl kommer fram blir det nog desto trevligare då vi ska träffa en del av släkten där uppe. Vi stannar där hela helgen och det kommer nog bli riktigt mysigt. Ni känner ju mig och vet att kameran såklart kommer följa med under helgen, så när vi kommer hem på söndag så hoppas jag att jag har lite bilder att visa er. 

Ha en fortsatt fin fredag och en fin helg så hörs vi på söndag! :)
emmaoster.blogg.se

Hej, jag vill köpa ett vidvinkelobjektiv och känner mig lite sugen på det du har eftersom det verkar otroligt prisvärt eller tamron 10-24 mm f/3.5. Skulle du rekommendera ditt objektiv? :)

2015-09-13 @ 12:16:20
URL: http://emmaoster.blogg.se/
ISA

du har nog en megamysig helg tror jag! söt du är :)

2015-09-13 @ 16:23:21
URL: http://isabyl.devote.se
EMMA

Så fin!! :)

2015-09-14 @ 20:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback