Pepparkakstvål

2015-11-18 | 20:02:59
 
Titta vad vi har i vårt badrum - en pepparkakstvål! Alltså detta måste vara ett av årets bästa köp. Den luktar verkligen pepperkaka samtidigt som den känns fräsch, så jag typ längtar till varje gång jag ska gå på toa så att jag får tvätta mig med den efteråt, hahaha! Ni som har följt min blogg ett tag vet att jag bokstavligt talat är helt obsessed av julen så den här passar så himla bra i vårt badrum nu när det sakta men säkert börjar närma sig.

Faktum är att jag faktiskt har börjat julpynta redan nu, hehe... Igår var jag och köpte massor av fina saker till mitt rum och det kommer bli så himla mysigt! Mamma har dessutom fått in massor av nya julsaker till sin webshop så jag tycker verkligen ni ska klicka här och kika in för åh vad mycket fint det finns! Jag kommer självklart visa hur det blev sen i rummet när jag är klar med allt. Jag tycker verkligen att det är jättemysigt att dekorera rummet beroende på vilken årstid det är. Nu i höst så har jag ju haft massor av fina löv och kastanjer i mitt rum, precis som jag visade er i det här inlägget. Som sagt så är det ju faktiskt inte så jättelångt kvar till jul nu och eftersom att jag älskar julen så himla mycket så tänker jag att jag lika gärna kan börja med julmusik, julpynt, pepparkakor och julmust redan nu! I och för sig har jag ätit och druckit dom två sistnämnda i snart två månader, hehe... Ja ni märker ju, jag är hur taggad som helst inför julen, haha! :)

riitta

oj, va kul med tvålen! Ska spana också efter!

2015-11-18 @ 20:18:31
ISA

har sett den flera gånger och tänkt köpa, men varit rädd att nästan tröttna på pepparkakor ;) haha

2015-11-19 @ 17:11:20
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback