Hej november

2015-11-03 | 15:15:36

Vi har redan hunnit in några dagar i november och det är inte många veckor kvar av det här året nu. Sjukt vad fort det går. Vi kom i alla fall hem från New York i lördagskväll och sen dess har jag haft ganska fullt upp. När vi klev innanför dörren här hemma efter oerhört många timmar på resande fot så var det bara att svida om och ge sig av till en födelsedagsfest där jag hade hur roligt som helst! Sen jag kom hem har jag även myst en del med min fina och även börjat i skolan igen efter höstlovet. Jag har dessutom försökt få någon bukt på bilderna från New York men det har krånglat så himla mycket. Nu verkar det i alla fall som om det är på rätt spår så strax kommer ni få se massvis med bilder därifrån! :)

Jag är ledig från skolan idag på grund av ännu ett sjukhusbesök. Jag tänkte ta vara på den lediga tiden som blev över genom att plugga lite och sedan ge mig ut på en springtur. Sen tänkte jag sätta igång med New York-bilderna och även klippa ihop en liten film därifrån. 

Ha en fortsatt fin tisdag så hörs vi snart! :)
Anna Sofia

Åh vad spännande! Hade jag valt att åka till New York en viss årstid hade jag valt hösten, verkar vara supermysigt där då :)

2015-11-03 @ 15:44:41
URL: http://annasofiaphoto.blogg.se
Sanna

Vilken vacker bild! :) Så avundsjuk för New York resan!!

ISA

åh kommer bli sjukt NY-sugen av det tror jag! :)

2015-11-03 @ 17:17:21
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback