Godmorgon onsdag

2015-01-28 | 10:40:29
Canon EOS 70D | Canon EF 50/1.8 II

Idag är jag sjuk och är hemma från skolan. Vi har inte så många lektioner just idag så som tur är så missar jag ju inte så mycket i alla fall. Jag började min morgon med en hejdå-puss från Charlie för att sedan ligga kvar i sängen och dra mig ett tag. Gjorde sedan en kopp med varm choklad för att lindra halsontet en aning (spillde i sängen gjorde jag också...). Har även suttit och bläddrat igenom några gamla och bortglömda fototidningar under morgonen och åh vad man fylls av inspiration! En perfekt start på dagen, även fast det suger att vara sjuk.

Resten av dagen kommer jag passa på att plugga och bestämma mig för vilken ny serie jag ska kicka igång. Jag kollade klart på alla säsonger av Prison Break här om dagen och gud vad jag grät till sista avsnittet. Fan alltså, vill inte att det ska vara slut. Så nu måste jag hur som helst hitta någon ny kick-ass serie som jag kan börja följa. Finns ju en del att välja mellan så nu gäller det bara att bestämma sig vilken man ska börja med, haha.

Hoppas att ni får en fin onsdag så ses och hörs vi! :)
Alma Bengtsson

Serietips om du inte sett: Sherlock!!

2015-01-29 @ 17:00:37
URL: http://photoab.blogg.se/
Elin

The 100 är en riktigt bra serie! :3

2015-01-31 @ 11:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback