Det här med julklappar

2014-12-02 | 08:00:00

Jag är en av dom som verkligen älskar att handla julklappar. Jag tycker det är så himla roligt att ge bort saker som jag vet att personen i fråga skulle bli glad av - oavsett om det är någonting man har köpt eller gjort helt själv. I kollaget ovanför har ni några julklappstips från mig. Parfym och tröjor är ju ganska standard men det gå nästan alltid hem. Ett fint påslakanset, en klocka eller en biljett till någon konsert eller annan rolig upplevelse är även det superroligt att ge bort. För att göra det mer personligt kan man som sagt göra mer egna saker som att fixa ihop ett fotoalbum med personliga bilder eller något liknande. Jag personligen skulle heller inte tacka nej till några gulliga underkläder eller en fin pyjamas. Men oavsett vad som ligger i paketen så är det självklart tanken och kärleken bakom det hela som har den stora rollen i det hela och det är också det som jag älskar så himla mycket med julklappar. :)
Tovvsan

Tycker också om att shoppa julklappar men jag är verkligen kass på det haha :)

2014-12-02 @ 20:45:51
URL: http://tovvsan.blogspot.se/
ACIRES - Fotograf i Skåne

Känslan när man hittar rätt och vet att man hittat något personen verkligen kommer uppskatta är ju underbar. Dock har jag såå svårt att hitta julklappar men har precis hittat sambons och jag tror det kommer bli grymt!

2014-12-02 @ 21:31:49
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback