Nationaldagen

2013-06-06 | 21:49:02
Samsung Galaxy S3

Tjena peepz!
Sveriges nationaldag idag. Fancy pancy vill jag lova! Eller något i den stilen. 

Jag har i alla fall spenderat min tid tillsammans med några av buddisarna och pojkvännen ute på stan. Dagen började med en  picknick i Stadsparken och sedan lite övrigt häng och gött tjöt där, bio med grabbsen och sedan promenad i den galet bra sommarkvällen. Riktigt skön dag. Nu är det fanimig sommar på riktigt! Hoppas verkligen på sånt här grymt väder hela sommaren, det är vi verkligen värda efter förra årets hällregn femtioarton veckor i rad. 

Nej men som sagt, bra dag!
Hur har eran nationaldag varit? :)

Nu ska jag fixa i ordning några bilder från Krämbol åt er. Vi övernattade som sagt där med klassen från tisdag till onsdag och det blev riktigt lyckat! Som sagt så kommer det en hel hög med bilder därifrån så fort jag är färdig med dom. :)

Ha det fint!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback