Räddare i nöden

2012-06-09 | 14:24:20

Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Imorse vaknade jag upp med värsta halsontet, så jag har för det mesta gått omkring och tyckt synd om mig själv idag... Okej, så illa är det kanske inte, men jag blir bara så himla rastlös och jobbig när jag är sjuk eller inte mår helt hundra. Men alla vet ju att glass är den optimala boten mot halsont, så vilken tur för mig att vi har en hel låda full av GB glass i frysen här hemma! :]

Istället för att gå runt som en zombie hela dagen så tänkte jag faktiskt hitta på någonting. Tror faktiskt jag ska ta och baka whoopies eller nåt, det är ju trots allt inte så ansträngande och förhoppningsvis får vi någonting gott att mumsa på sen! :)

Om woopiesarna inte blir världens katastrof så kommer dom upp här i ett inlägg lite senare! ;)

Ha det fint så länge!
linnéa - fotoblogg

Åhh godaste glassen! :)

2012-06-09 @ 14:47:10
URL: http://linnealinneaa.blogg.se/
sofia

skulle inte du kunna göra en ny header!? :) Men den som du har nu är också jätte fin!:D

2012-06-09 @ 15:31:17
Mathilda ♥

Åh gud så gott! :)

2012-06-09 @ 17:54:49
URL: http://grahnforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback