Morgonpigg, eller nåt sånt...

2012-01-07 | 06:30:55

Nej men godmorgon på er! Måste väl vara helt knäpp som går upp kvart i 6 en lördag morgon och anledningen är nog ännu knäppare. För som den underbara storasyster som jag är så följer jag med min bror till Norrköping för ännu en innebandymatch. Jag måste nog vara väldens bäst syster eller nåt! Just nu sitter vi alltså i bilen påväg mot Stadium Arena, och det är kolsvart ute. Annat var det igår när vi rullade dit, då var det soligt och fönstrena var frostiga, så ni kan ju gissa om jag fotade då, haha. ;) Bilden ovanför är från just igår, men tagen med mobilen dårå. Har som sagt fler bilder, både från färden dit och från matcherna. Men dom får ni titta på ikväll eller så när jag hunnit redigera dom. Nu ska jag försöka sova en halvtimme eller så i bilen så att man orkar heja ordentligt på brorsan sen. ;)

Nej men vad ska ni ha för er en vacker lördag som denna? :)
rebecka permestam

HAHA! ja det är helt sjukt! första gången jag hörde den på radion så fällde jag några tårar, man bah vafaaaaaaan. HAHA ;)

2012-01-07 @ 11:57:52
URL: http://permestamrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback