From my balcony

2012-01-04 | 19:05:51

Canon EOS 600D | Canon Zoom Lens EF-S 18-55mm

Efter en hel dag med bara massor av regn och blåst så bjöds det i alla fall på en fin solnedgång utanför mitt fönster! Drog fram kameran och trotsade kylan och mina innan så torra strumpor och gick ut på balkongen och knäppte några bilder. Åh vad jag skulle vilja ha ett vidvinkelobjektiv vid sådana här tillfällen! 18mm räcker inte, vill ha meeeeeera vidvinkel än så, hoho! :3
Men som sagt så har jag bara degat här hemma idag. Underhållande? Inte särskilt... Skönt? Jo men ja, ganska faktiskt. Dagarna går så fort bara, känns som om tiden bara rinner iväg! Särskilt när solen går ner redan vid halv tre (då bilderna ovanför fotades idag), det blir ju så mörkt liksom...
Aja, i morgon ska jag iväg till tandregleringen idag och börja fixa med min kamrat som ska hänga med mig i ungefär två år. Mr. Tandställning alltså. WO - HO! Eller inte... Så jävla sketa nervös alltså! Får väl hoppas att jag kommer ut där ifrån med livet i behåll i alla fall. Önska mig lycka till, det lär nog behövas...
Efter en hel dag med bara massor av regn och blåst så bjöds det i alla fall på en fin solnedgång utanför mitt fönster! Drog fram kameran och trotsade kylan och mina innan så torra strumpor och gick ut på balkongen och knäppte några bilder. Åh vad jag skulle vilja ha ett vidvinkelobjektiv vid sådana här tillfällen! 18mm räcker inte, vill ha meeeeeera vidvinkel än så, hoho! :3
Men som sagt så har jag bara degat här hemma idag. Underhållande? Inte särskilt... Skönt? Jo men ja, ganska faktiskt. Dagarna går så fort bara, känns som om tiden bara rinner iväg! Särskilt när solen går ner redan vid halv tre (då bilderna ovanför fotades idag), det blir ju så mörkt liksom...
Aja, i morgon ska jag iväg till tandregleringen idag och börja fixa med min kamrat som ska hänga med mig i ungefär två år. Mr. Tandställning alltså. WO - HO! Eller inte... Så jävla sketa nervös alltså! Får väl hoppas att jag kommer ut där ifrån med livet i behåll i alla fall. Önska mig lycka till, det lär nog behövas...
Alice G

LYCKA TILL..! Jag tror faktiskt du kommer bli en av dom personerna som passar i tandställning och hälsa Mr. Tandställning från mig ;) <3

2012-01-04 @ 23:05:41
URL: http://yourrebeautiful.blogg.se/
Linda Sjölund (foto)

Fina foton :) och fin blogg!

2012-01-06 @ 15:01:51
URL: http://lindasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback