Materiell lycka

2012-08-13 | 09:46:57
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Nej men hej!
Det har varit lite glest mellan inläggen här på bloggen, men det blir ju lätt så när man är på semester. :) Eller ja, semester kanske man inte riktigt kan kalla det - det har varit full rulle här i Brighton ända sen vi kom hit, men det är bara roligt! :D

Jag har en hel del bilder att visa för er, men dom tänker jag ladda upp när vi kommer hem, för jag hinner inte sitta och redigera alla nu. ;)

Men jag var bara tvungen att visa er min nya kamera ↑ som jag köpte igår! Fick den för 200 kr hos Zoing Image, en supermysig fotoaffär som finns här i Brighton. Ifall ni åker hit någon gång så måste ni verkligen besöka den! :]
I alla fall så är det en analog Ilford. Jag passade på att köpa en filmrulle till den också, så det ska bli superroligt att prova på att fota analogt! Är helt kär, materiell lycka! 

Idag hade vi tänkt att besöka Isle of Wight, men vädret ser ut att bjuda på massvis med regn, så istället tar vi tåget in till London för lite sightseeing och sånt annat turistigt, haha! ;)

Klockan 15:30 lokal tid i morgon går planet hem, så vi får höras mer då! 
Ha det fint så länge! :)

Anonym

Hejsan!
Oj, så fränt! :D hoppas det var okej att jag tog bilden! veerkligen fin hund! :D
Ha en fortsatt fin kväll, kram!

2012-08-13 @ 20:25:03
URL: http://adirf.webblogg.se
Gina

Ønsker meg også et sånt kamera!! Elsker bloggen din, den gir meg masse inspirasjon! :D

2012-08-14 @ 10:37:55
URL: http://www.ginack.blogg.no
Anna

Sjukt underbart!

2012-08-14 @ 21:51:12
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback