En fyrkantig väska av läder

2012-04-10 | 13:32:56

Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Jag är numera ägare till denna superfina Sneaky Steve väskan! Jag hittade den på Factory Outlet för exakt hundra nittionio kronor. Helt klart värt det, tycker att väskan är super mysig och lite sådär gammaldags! :) Jag tog bara en snabb detalj bild på den, men jag tänkte gå ut senare för att ta lite bättre bilder så att ni kan se hur den ser ut. Just nu regnar det ute, så jag ska bara väntar tills ovädret dragit förbi. :) 

Alldeles strax ska jag åka ner på stan en sväng för att leta reda på ett par skor. Jag är riktigt sugen på ett par låga, gröna converse, men det verkar inte finnas i några av dom affärer vi har här i stan. Om jag inte hittar några så får jag helt enkelt beställa ett par från internet. :) Ett par höga, mörkröda converse skulle inte sitta helt fel heller... :]

Nej men ni får ha det så bra, tjingeling! :)
Jonna

Hej. Jag funderar vilket objektiv som du har, som du rekomenderar, jag funderar på ett Tamron AF 70-300/4-5,6 SP DI VC USD, är det bra och ett prisvärt val? kram

2012-04-10 @ 21:03:22
Mathilda

VILL! SE!



Kram

Mathilda ♥

2012-04-11 @ 14:01:57
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback