Seger mot Vingåker!

2011-09-04 | 17:16:02

Lovisa, Belli och Jag.
Foto: Pontus Edenberg


Tycker nog att rubriken berättar det mesta! Seger i första A-slutsspelsmacthen! Sjuuuuuukt härligt med vinst, särskilt mot Vingåker som tog våran första placering i gruppen med en ynkaste poäng i sista matchen... Men som sagt, vidare till A-slutspel är vi, och riktigt gött var det när Belli tryckte dit 1-0 som gjorde att vi vann!
En av våra bästa matcher vi spelat tycker jag nog, vi var sjukt bra idag! Bara skotten som inte är helt hundra, men spelet var ju så vackert ibland asså!
Riktigt bra jobbat tjejer! :D ♥

Nu har jag världens huvudvärk och min näsa känns tung som en potatis, haha! Är fortfarande inte helt frisk, så matchen tog musten ur en kan man säga... Men vi var i alla fall ute och gick en sväng i Forrsjö skogarna för ett tag sen, och då fotade jag massor! Mest söta små svampar, hihi! :3 Så när jag väl redigerat dom bilderna så laddar jag upp några här på bloggen! :)

Tills dess så får ni inte glömma att kommentera inlägget under! :)
Ha det gött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback