Stenhammar

2011-10-15 | 20:59:27









Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Här har ni några av bilderna från ekbacken vi var och fotade vid idag! :) Kom på att stället heter Stenhammar, där kungen har ett av sina slott, hoho!
Sånna här dagar gör att man älskar hösten ännu mer, med det härliga ljuset och alla färger! Som jag skrev i förra inlägget så är jag jättenöjd med det nya objektivet än så länge! Kolla bara det fina skärpedjupet som blir när man använder bländaren F1.8! 

Även fast det blev många utfrätta himmlar och sånt så blev jag ganska nöjd med bilderna ändå. :)

Nu orkar jag inte redigera fler bilder, så jag stänger ner Photoshop för ikväll och fortsätter med dom andra bilderna imorn om jag hinner. :)

Fanny :)

Gud vilka fina bilder!! :D <3

2011-10-16 @ 13:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback