Kaik Cup?

2011-07-02 | 08:48:09



Sitter här och funderar över om jag ska följa med och kolla på en av VFC 00:s matcher i Kaik Cupen idag. Brorsan spelar ju. Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Orkar egentligen inte, men vill ändå inte bara sitta här hemma och tråka. Det har ju i och för sig slutat regna nu, så om jag nu skulle välja att följa med, skulle det ju bli lite uthärdligare i alla fall, haha! ;) Men ja, jag tror jag följer med på en match i alla fall. :)

Så sjukt intressant inlägg, am I right? Haha, så det är väl bäst att jag avslutar här, så att jag inte överöser er med all intressant information som jag har, så att era anteckningsblock blir fulla, eller så att era care cups rinner över. ;)
Så puuuuss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback