Från Ikea

2011-07-29 | 19:22:04

Bild tagen med HTC Sensation

Idag har vi tillbringat nästan hela dagen i Linköping. Var inne på Ikea för att kolla lite nya möbler och små saker till mitt nya rum m.m. Fast rummet är ju inte speciellt nytt längre, eftersom jag har haft det ett tag nu, haha... Men nu så har jag i alla fall fått lite mer ordning på hur jag ska ha det med möbler och sånt. :) Det som mer köptes in var bl.a det ni ser på bilden, fem ramar och en kudde, hihi! I ramarna ska jag har några av mina foton, med har inte riktigt bestämt mig för vilka, haha...

I den stora ramen ska jag i alla fall ha den här bilden på mig och Benson:


Var inne på Ikano huset också för att leta efter en tröja som jag vill ha från Bikbok, men den fanns ju såklart inte... Fan. Men ska nog ta och beställa den från internet, because I got to have it, and it so gööööörsnygg! Men jag har typ inga pengar alls nu, så får hoppas att tröjan finns kvar ett tag till. :)

Var på Mediamarkt också för att prova Canon Objektiv EF 50/1,8 II. Har fortfarande inte bestämt om jag ska köpa det för endast 990:- , men vi får se hur det blir, för som sagt har haf inte så mycket pengar just nu, hehe...

Aja, lite onödigt information sådär!
Resten av kvällen består väl antagligen av chips och film tittande. Truman Show visas ju kl 21:00 ikväll, så den måste man ju se. :)

Men aah, vi hörs typ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback