You should go your own way

2011-12-28 | 16:34:24

Gammal bild från maj 2010, bara för att jag inte har så myckeet annat att visa just nu.
Tjenis!
Kom nyss hem från Duveholmshallen där alla i DFK körde fotboll och hade det allmänt trevligt sådär! Härligt att få känna lite på boll, det var ett tag sen man tränade och det märks, haha! Men ja, kul var det i alla fall! :)
Vi i F97/98 fick också frågan om vi ville träna med A-laget efteråt, men av några anledningar så tackade jag nej, men nu ångrar jag mig så sjukt himla mycket! Asså åh... Är sjukt arg på mig själv bara därför, så nu ska jag ta ut mina aggressioner på alla fula monster som finns i vårat Zelda spel! Bara så ni vet, så ja, puss hej med er!

PS://Glöm inte att ställa nån fråga till frågestunden! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback