Näst bäst i Sörmland

2011-08-27 | 19:47:17


DM-final i Oxelösund är väl det som tagit upp mesta delen av dagen! Vi mötte IFK Nyköping, ett as bra lag. Vi förlorade med 3-1, men dom var värdiga vinnare och vi kämpade på riktigt bra i andra halvlek. Linnea lyckades ju också sätta dit en straff som ledde till 3-1 målet, härligt! :)

Men som sagt, vi förlorade ett guld, men samtidigt vann vi ett silver, och det ska vi vara sjukt glada över, för fy fan vad vi förtjänarde att vara i final, efter hur bra vi har spelat den här tuneringen! Sjukt bra tjejer! ♥
Så det betyder ju att vi är det näst bästa laget i Sörmland av alla F14! Grymt! :D

Nu är jag helt slut, så resten av kvälle tänker jag ligga i soffan med min godisskål! Så agerar en riktigt fotbollsspelare, moaha! ;)
Ciao!

Linn Andersson

härligt! :D

2011-08-27 @ 23:51:09
URL: http://xpeeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback