duve och träning på backa , :)

2010-03-07 | 19:32:46
ameh sheeenare ! (h'
så vi ses igen ? ;) , nämen så trevligt då ! :DD

tänkte berätta lite om min dag ! :'d ,
vaknade as tidigt , 06:45 (!!) , hade så ont i nacken och ryggen , så kunde inte sova .. :|
så jag satte mig vid datan och redigerade bilderna från igår ! (y' , (nåra av bilderna kan ni se i förra inlägget)

sen va det dags att bege sig till Duve , lill brorshan körde innebandy match , :)
dom förlorade båda , första med 8-3 och andra med 7-6 , KIB gjorde mål i sista sekunden , men domarn dömde bort det .. -.-'
lite surt , men dom va duktiga ändå , :'d

sen skjutsa mamma mig till Backavallen (kanske 500 m från Duve , men ändå , haha ! xd)
hade fortfarande lite ont i ryggen och nacken , men körde på ändå , :)
vi va bara 11 st som tränade , och vi hade hela konstgräs plan för oss själva , mahha ! :D

jobbig , men väldigt rolig träning ! :)) , <3
hade ju lite skojj i omklädningsrummet sen med felle , geena & linnea , haha ! x) , <3

och sen när jag kom hem käka jag lite , och sen hamnade jag här ! ;)

ska väl sätta vi framför tv:n eller nått hade jag tänkt , ^^'

ha en bra söndag's kväll allihoppa ! :D , <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback