Fair play cup !

2010-02-02 | 14:41:14
Fick lite sovmorron imorse , skulle sammlas 8:45 vid Nyhem , så det va en ganska lugn morron ! ;b , <3
Så packade väskan full med fotbolls kläder och sånt , och runt 8:20 kom Tilda , så då gick vi tillsammans till Nyhem , :) 
Det va ju såklart väldigt nervöst , mahha , x) , men det släppte sen när man kom dit , :)

Första matchen mot Tallås , förlorade vi med 2-1 , och andra och sista matchen mot Nyhem , förlorade vi med 6-3.. fett surt , kunde ha gjort mycket bättre ifrån oss , tycker jag , haha .. xd 
men det va fett ruuligt iaf , :'d , <3 
fick ju göra ett mål också , med maja som assist ! (y' 

och sen fick jag och tilda lite nya kompisar på Nyhem också , haha ! ;)) , <3

Ja , så tillsalut va det Nyhem som vann , och gick vidare för att spela i Högsjö.
HEJA NYHEM ! :DD

men nu är jag typ väldigt trött , så ska bara ta o chilla resten av dan , kanske ta och kolla på nån film lr nått ! ^^,

good baays ! (y' 
nnattisss !

haha , vad heter era nya kompisar då ? ;)

2010-02-02 @ 14:48:16
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/
Alice Forss

jaa hejja oss! haha x)

2010-02-02 @ 15:41:41
URL: http://forssalice.blogg.se/
alicia

ni va ändå fettduktiga :)

men nyhem vann , (y) , :DDDDD

<3

2010-02-02 @ 16:14:38
natta batta xd

men vi va faktiskt duktiga, speciellt tjejerna.. x)

HEJA NYHEM =D

2010-02-02 @ 18:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback