Första praktikveckan

2015-09-19 | 13:37:00
Bilder tagna från ett besök i djurparken för några veckor sedan.

Nu är vecka ett av tre praktikveckor avklarad. Jag har alltså praktik hos veterinärerna på Kolmården och jag trivs hur bra som helst! Det är verkligen en varierande arbetsplats där man får vara med om väldigt många olika saker. Ingen dag är den andra lik och man kommer i kontakt med så många olika djur vilket verkligen är hur roligt som helst! Jag har lärt mig jättemycket bara under den här första veckan som för övrigt har gått jättefort. Dock känner jag mig ungefär som gorillan Enzo på första bilden för gud vad trött jag är om dagarna! Tidiga morgnar, sena kvällar och en himla mycket nytt att ta in och lära där emellan tar verkligen mycket energi. Men som sagt så är det verkligen en jätterolig praktik och jag ser framemot dom två resterande veckorna. :)
JUNITJEJ

Det måste vara hur kul som helst att praktisera där!

2015-09-19 @ 20:06:43
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback