När saknaden tar över

2015-10-12 | 21:27:13

Det är inte förrän nu såhär någon månad senare som jag faktiskt börjar inse att våran fyrbenta vän verkligen är borta. Idag, som många andra dagar den senaste tiden, är saknaden extra stor. Det gör verkligen fysiskt ont i hjärtat, som om han tog med sig en bit av det när han försvann. Det är så tomt, så oerhört tomt. Varje dag påminns man om honom och det tomrum han har lämnat efter sig. Vardagen blir liksom helt annorlunda. Han fattas verkligen. 

Att det inte längre är någon som möter en i dörren varje gång man kommer hem. Att man inte behöver skynda sig med att plocka upp något man har tappat för att det ändå inte är någon där som kommer och äter upp allting som hamnar på golvet. Att man inte har någon att gå ut och gå med, oavsett vad det är för väder. Att ingen kommer och säger tack för maten när han har slickat rent matskålen. Att det inte finns någon varm päls att bara gosa ner sig i. Att det kan vara så himla tomt utan allt det där och gud vad jag saknar det. Gud vad jag saknar våran Benson.
Dixi Wonderland

Nawww vilken söt bild :D Synd att man inte skickar höstkort för då hade denna bilden varit perfekt :D

2015-10-12 @ 21:33:41
URL: http://dixiwonderland.com/
a n n i k a

Så fin bild :D

2015-10-13 @ 17:02:53
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Sofie

2015-10-14 @ 19:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback