Sista praktikdagen

2015-05-08 | 20:25:55
Canon EOS 70D | Canon EF-S 18-55/3-4.5

Idag hade vi våran sista praktikdag hos sjölejonen på Nausicaá. Under dessa 3 veckor har vi verkligen lärt oss hur mycket som helst. Vi har fått se och göra massor, mycket mer än vad jag trodde att vi skulle få göra. Det har verkligen varit hur roligt som helst att få lära känna alla sjölejon och djurvårdarna. Vi har blivit så väl omhändertagna. Jag har nog inte riktigt insett det förrän nu hur mycket jag verkligen kommer sakna den här praktikplatsen, framförallt sjölejonen. Åh vad underbara dom är! Det var mycket jobbigare att gå från praktikplatsen när vi slutade idag än vad  jag trodde att det skulle vara. Jösses vilken upplevelse det här har varit alltså! Jag är så glad och tacksam över att jag fick den här möjligheten. Men som sagt, herregud vad jag kommer sakna allt!

Planet hem lyfter på söndag eftermiddag. Fram tills dess ska vi tvätta, städa och packa för att sedan njuta av den sista tiden här i Boulogne-sur-Mer. Blir det fint väder i morgon blir det förhoppningsvis en dag på stranden. 


Ha en bra fredag så hörs vi antagligen en snabbis imorn! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback