Långhelg

2015-05-13 | 10:30:51
Canon EOS 70D | Canon EF-S 18-55/3-4.5

Vi kom hem från Frankrike i söndags kväll och har alltså varit hemma på svensk mark i två dagar. Dessa två dagar har gått åt till att packa upp resväskan, shoppa lite, vandra ute i skogen med skolan, biobesök och framförallt en himla massa mys med familjen och pojkvännen som jag har saknat så himla mycket. När dom hämtade upp mig på flygplatsen i söndags så överraskade Charlie mig genom att ligga i bakluckan när jag skulle lyfta in resväskan i bilen, haha! Världens sötaste är vad han är och åh vad det kändes skönt att få somna i hans famn efter tre veckor ifrån varandra.

Idag är det onsdag och jag är ledig ända fram till måndag. Första skolveckan efter Frankrike blev alltså väldigt kort för min del vilket jag absolut inte tackar nej till. Vaknade upp av en hejdåpuss från Charlie imorse och sen dess har jag bara myst runt i min nya pyjamas som jag köpte när vi var i Frankrike (vill ni se vad jag köpte mer så får ni hojta till). Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen och sedan kommer denna dag bestå av plugg, kakbak till lillebrors födelsedagsfirande idag, redigering av filmen från Frankrike som jag ska klippa ihop, möjligtvis ett litet träningspass och en del mys ute i solen på våran nya altan. Låter inte helt fel i mina öron. :)

Hoppas att ni får en strålande onsdag så hörs vi!
JOSEFINE -

Vilka fina lakan du har!

2015-05-13 @ 12:46:44
URL: http://josefineeklunds.blogg.se/
Matilda

Haha vad kul att Charlie överraskade dig :D Oh jaa vi vill gärna se vad du köpte!

2015-05-13 @ 19:14:04
URL: http://tildasofias.blogg.se
Jenny

Jag vill se vad du köpt! :D

2015-05-18 @ 23:29:27
URL: http://jennyemilssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback