Requests

2015-03-06 | 15:32:00
Canon EOS 70D | Canon EF 50/1.8 II

Fredag idag och gud vad den här veckan gick fort.Skönt hörni! Även fast det är lite i kyligaste laget idag så går jag ändå omkring i piké och Vans, snarare för att jag vill att det ska vara vår än för att det verkligen är det, haha.

Någonting som inte är lika skönt som fredagsfaktumet är min lilla bloggtorka. Just nu står det verkligen stilla i huvudet när det kommer till produktionen av nya inlägg. Så därför tänkte jag slänga ut en liten fråga till er - vad vill ni läsa om?

Jag brukar kolla av lite titt som tätt vad ni är mest intresserade av men det är inte alltid dom inläggen blir av dom heller, haha.. Men nu är inspirationen riktigt låg så därför ska jag göra mitt absolut bästa för att posta så många av era önskeinlägg som helst. Ni kanske vill läsa mer om min vardag, se fler bilder från olika tillfällen, videobloggar, tips osv osv? 

Så helt enkelt - vad vill ni att jag ska blogga om? :)
världens cooligaste sofie

VIDEOBLOGGAR FÖFAN

2015-03-06 @ 18:41:00
Filippa

Du skulle kunna skriva om dina bästa fotominnen/fototips?
Videobloggar är ju roligt också :)

2015-03-06 @ 19:21:16
URL: http://filippaludvig.blogg.se
Robex Lundgren

fin bild

2015-03-07 @ 09:25:29
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Tilde Wrangell

vilken tröja *,* vart går den att köpa? sjukt snygg! :D

2015-03-29 @ 20:26:51
URL: http://tiildew.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback