Needs for my spring wardrobe

2015-03-24 | 17:23:04
Spring wanties
Klicka på bilden för att se vart allt kommer ifrån.

Detta skulle jag mer än gärna se i min garderob nu till i vår.himla kär i allt. Ska jag vara ärlig så blir jag kär i väldigt många plagg jag ser, men dessa tar nog priset just nu. Älskar linnen med djupa armar, särskilt det färgglada här ovanför. Så himla skönt att ha när det blir lite varmare ute, kanske med någon tröja eller vårjacka över. Gråa collegetröjor är någonting som man aldrig kan få för många av för jisses vad snyggt det är! När det börjar närma sig sommaren tänker jag införskaffa mig några crop tops som jag har snöat in mig på helt för tillfället. Sneakerserna högst upp är ju bara så himla mumma och åh vad jag önskar att något av dessa par kommer pryda mina fötter i vår. Ett par Raybans med blått spegelglas har jag suktat efter i flera år nu så nu är det väl inte mer än dags att ta tummen ur? Matcha en ljusblå skjorta med ett par vita jeans eller något av allt annat med dom ljusa, slitna jeansen och där har vi det! 
Matilda

Åh jag har också så otroligt mycket på min wanties-lista. Vans är ett måste, några croptops och klänningar och bikini från VS. Är så redo för varma dagar! :D

2015-03-24 @ 19:34:23
URL: http://tildasofias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback