Sommarlista

2015-06-15 | 13:44:19

Mina planer inför sommaren:
Jag har faktiskt inte planerat sådär jättemycket. Jag ska i alla fall jobba en hel del på ett strandcafé vilket jag tror kommer bli riktigt roligt. Förutom det ska jag självklart umgås med mina vänner och pojkvän, festa, sola, bada, åka på roadtrips, gå på festival (som var i helgen, inlägg om detta kommer), ha grillkvällar och bara njuta till max av mitt absolut sista sommarlov.

Bästa sommarstället:
Det är utan tvekan Singö där våra barndomsvänner har sommarstuga. Älskar skärgården överhuvudtaget, åh.


Här badar jag helst:
Vart som helst. Seriöst. Jag älskar att bada och brukar oftast bada från maj till september någon gång. I år har badpremiären tyvärr blivit något sen då vädret har varit som det har varit. Annars älskar jag att bada i havet, absolut bästa.


Hur länge ska du vara ledig?
Jag kommer som sagt jobba en hel del men då jag har väldigt sköna arbetstider så kommer det även bli en alldeles lagom dos av ledighet.


Vad ser du mest fram emot?
Åh, att bara njuta av att vara helt fri och kunna göra exakt vad man vill. Att kunna gå runt barbent och bara leva livet.

Vad kommer du köpa inför sommaren?
Införskaffade mig en ny bikini för inte så längesedan som kommer användas flitigt. Sen tänker jag nog införskaffa mig någon fin sommarklänning. Jag har i princip inga klänningar alls men jag känner verkligen att det är dags nu.



Det här lyssnar jag på i sommar:
Den här listan som är full av aspeppande och sjuka låtar och sen den här listan som jag kommer ösa på alla sommarens fester.

Favoritsommardoft:
Grillad mat, sommarregn, havet, solskyddfaktor, jordgubbar, nyklippt gräs, nybadad hund. Listan kan göras lång.

 
Vad oroar du dig för?
Att jag har för höga förväntningar på den här sommaren eftersom att förra blev i princip oslagbar och att jag inte ska hinna med allt jag vill hinna göra. Men det blir vad man gör det till så nu jävlar maxar vi förra sommaren!

Hur kommer du minnas din sommar i höst?
Förhoppningsvis som ett oförglömligt och riktigt jäkla grymt sista sommarlov!

Den ultimata sommardagen:
Vakna upp bredvid Charlie, äta en god frukost helst bestående av jordgubbar och mjölk, gå ner till stranden och sola och bada tillsammans med gänget för att sedan avsluta dagen med antingen en grillkväll eller en asfet utomhus- eller hemmafest.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback