Lunch på altanen

2015-06-26 | 16:26:41
 
I förmiddags kom Maja och Linnea över till mig för att äta lite lunch ute på altanen. Vi åt potatissallad och kycklingspett med bröd och massa god frukt. Det var verkligen hur gott som helst och jättemysigt att umgås med tjejerna! Vädret har som vanligt varit lite upp och ner men med några filtar så gick det att sitta ute även under dom kalla stunderna. Sommarvärmen kommer tydligen slå till snart vilket jag verkligen håller tummarna för!

Det osäkra vädret gör att jag står lite i valet och kvalet om jag ska våga chansa och lägga mig ut och sola eller om jag ska sätta på ett avsnitt av någon serie.. Hmm, svårt det där. Vi får se hur det blir helt enkelt.

Ha det så bra så hörs vi! :)
ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

2015-06-26 @ 17:40:11
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback