Kickar igång sommarlovet med festival

2015-06-11 | 17:47:30
Canon EOS 70D | Canon EF 50/1.8 II

Idag var det min sista dag i skolan vilket betyder att jag nu har sommarlov! Så obeskrivligt skönt, gud alltså. Är så himla taggad på den här sommaren så det är inte sant. Kickar igång sommarlovet genom att åka upp till Stockholm imorn för att gå på Summerburst tillsammans med ett skönt gäng. Finns det något bättre sätt att tillbringa dom första sommarlovsdagarna på? Skulle inte tro det va. Nyslingad i håret och med Summerburstlinnet på är jag taggad till tusen. 

Helgens uppdatering kommer alltså utgå men när Summerburst är över för i år så lovar jag att visa er massa bilder! Ni får ha det så bra så länge så hörs vi när vi hörs! :)
Kameratrollet -Fotograf i Skåne

Inga problem med att ta bilder från Summerburst?

2015-06-13 @ 10:58:31
URL: http://kameratrollet.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback