En lördag på Kolmården

2015-07-21 | 14:44:17

I lördags var jag, Charlie och resten av familjen på Kolmården hela dagen. Det var ett tag sen jag var där nu och likaså för dom andra i sällskapet, så det var riktigt roligt och mysigt att komma tillbaka. Jag hade inte någon av mina bästa fotodagar direkt men här ovanför är i alla fall några bilder från besöket. Lördagens favoriter var helt klart järvungarna som var så söta och som verkligen var överallt och ingenstans, haha! Så himla synd att vi inte lyckades se lodjursungarna dock... Blev så himla ledsen. Men det kommer förhoppningsvis fler chanser. På torsdag ska jag och Eli till Parken Zoo vilket även det ska bli jätteroligt. Jag har inte varit där på några år så det ska bli kul att gå runt och fota i en relativt okänd djurpark. :)
Johanna

fina bilder!

2015-07-21 @ 16:50:20
URL: http://www.jojosmind.blogg.se
Matilda

Åh jag vill också till någon djurpark snart! Älskar bilden på tigern som dricker! så fin!

2015-07-22 @ 10:34:59
URL: http://tildasofias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback