Netflix

2015-01-05 | 10:20:59
Canon EOS 70D | Canon EF 50/1.8 II

Ungefär såhär har mina senaste dagar sett ut ↑ - med en himla massa Netflixtittande. Jag har precis fastnat för Prison Break och är nu inne på andra säsongen. Fy satan vad bra det är! Ibland är det så sjukt spännande så man inte vet vart man ska ta vägen. Vissa stunder kan jag inte ens sitta still för att man blir så sjukt nervös, haha! Älskar när man fastnar för en serie såhär och man verkligen har någonting att följa. Nu när vi har skaffat Netflix så blir det ju en hel del film- och serietittande, särskilt såhär på lovet. Gud vad skönt att jag inte börjar skolan förrän om en vecka, då hinner jag ju kolla massor fram tills dess, hehe. 

Är det någon av er som också ser eller har sett Prison Break? Eller har ni någon annan sån där asbra serie att tipsa om?

Idag vaknade jag upp av att solen sken in genom fönstret. Jag ska alldele strax gör i ordning frukost för att sedan äte den framför ett avsnitt av Prison Break (såklart). Senare idag ska jag hem till Charlie. Detta blir en fin måndag hörni. :)
Carolina

Har sett prison break två gånger, det är verkligen så jäkla bra! Det kommer bli såå spännande haha!!

En annan asbra serie jag nästan kollat klart är Greys Anatomy, om du inte redan sett den så borde du verkligen se den. Galet bra!

Svar: Ja jag sitter verkligen som klistrad framför skärmen, haha! Jag har sett Grey's ungefär 5 gånger skulle jag gissa på, helt klart en utav favoritserierna! :)
Esmeralda Edenberg

2015-01-05 @ 10:27:43
URL: http://carolinalingh.blogg.se
Natalie

Life unexpected är bra, den finns på netflix!

Svar: Åh vad bra, den ska jag kolla upp! :)
Esmeralda Edenberg

2015-01-05 @ 10:32:56
URL: http://nataliestrande.forme.se/
Ellen Delin

Missa inte American Horror Story säger jag bara! Hur bra som helst

Svar: Då får jag ta och kolla upp den, tack för tipset! :)
Esmeralda Edenberg

2015-01-05 @ 10:42:48
URL: http://ellendelin.blogg.se/
Alma Bengtsson

Själv tittar jag på Marvels Agents of S.H.I.E.L.D. och äääälskar den serien!! Finns nog inte ett enda avsnitt där jag inte suttit och hållit andan, det är helt sjukt spännande!
Sedan är ju min no. 1. favourite BBCs Sherlock, galet bra! Varje avsnitt är som en film, fantastisk är den! :)

2015-01-05 @ 23:50:07
URL: http://photoab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback