Lediga dagar

2015-01-13 | 10:54:18
Canon EOS 70D | Canon EF-S 18-55/3-4.5

Hann bara gå i skolan en enda dag efter lovet innan vi fick ledigt igen. Idag har vi inga lektioner på schemat och även fast vi som sagt precis har varit lediga i 3 veckor så tackar jag absolut inte nej till en extra dag hemma.

Vaknade av att min fina pussade mig hejdå innan han skulle iväg till skolan och sedan somnade jag om en stund. Riktigt skönt med sovmorgon, det gör verkligen så himla mycket. Mina planer för dagen är att jag ska läsa ut en bok för att sedan skriva ihop en redovisning om den. Efter lite plugg tänkte jag bara ta det lugnt och titta på några avsnitt av Prison Break. Har snart sett klart hela serien och jag började för ungefär två veckor sen. Är man beroende så är man, ehehe... (Och bara som en liten parantes till det hela så peppar jag som satan inför lördag!)

Hoppas att ni får en fin tisdag så hörs vi! :)
Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Älskar när man får sova ut

2015-01-17 @ 08:17:18
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback