World Nutella Day

2015-02-05 | 19:29:04
Canon EOS 70D | Canon EF 50/1.8 II

Idag är det den 5 februari vilket innebär att det är den internationella Nutelladagen! Som dom flesta av er redan vet så dyrkar jag Nutella på alla sätt och vis. Det finns väldigt få saker här i världen som är godare än Nutella. När jag fyllde år för några veckor sen så fick jag all den Nutella som ni ser på bilden ovanför - 5,75 kg och en bok med massor av Nutellarecept. Mina kära vänner känner mig bra i alla fall haha... ;)

Denna dag firades såklart med Nutellamackor till frukost och till helgen ska jag nog passa på att baka någonting utav det som står i receptboken. Jag har ju i alla fall Nutella så att det räcker till att göra i princip alla recept i hela boken, haha! 

Är ni lika tokiga i Nutella som jag är? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback