Plans for 2015

2015-02-04 | 18:30:41
Den första månaden av 2015 har passerat och vi är redan inne på februari. Jag har sagt det förut men jag måste nog få lov att säga det igen - gud vad fort tiden går! Det här året ska jag i alla fall se till att göra minst lika bra som det förra. Här är några få av dom saker som är planerade för 2015:


Fylla 18 år och styra 18-årsfest
• Ta körkort
• Fira 2 år tillsammans med Charlie
• Festa en hel del
• Förhoppningsvis åka ut och resa
• Gå på U2-konsert
• Antagligen gå på festival i sommar
• Fota ännu mer
• Titta på bra serier
• Äta god mat
• Sommarjobba


• Ha mitt absolut sista sommarlov
• Ha grillkvällar på stranden och på berget
• Tälta
• Åka på roadtrip
• Sola och bada massor i sommar
• Ta mig tid att läsa massor av bra böcker
• Komma igång med träningen igen
• Börja filma mer
• Gå mycket på bio
• Inleda mitt tredje och sista år på gymnasiet
• Shoppa

 
• Ha praktik i Frankrike i 3 veckor
• Åka på utflykter
• Ta jägarexamen
• Fylla  mitt fotoalbum med underbara bilder och minnen 
• Svara på era fina kommentarer oftare
• Gå på en hel del 18-årsfester
• Umgås en himla massa med min fina pojkvän, mina grymma vänner och min underbara familj
• Ha picknick både en och fem gånger
• Ta långa promenader och cykelturer genom allén
• Spendera mycket tid i djurparken
• Vara lycklig och bara leva livet

Detta med mycket mer kommer jag alltså att fylla dom kommande 11 månaderna med och gud vad taggad jag är! Tillsammans med dom absolut finaste människorna man kan tänka sig och en hel del upplevelser av olika slag så kan ju 2015 inte bli annat än lyckat?

Ska ni göra något nytt och spännande i år? :)
Hannah S.

Åh vad kul med praktiken i frankrike! :)

2015-02-04 @ 19:19:30
URL: http://hannahsj.blogg.se/
Matilda

Låter som bra mål!

2015-02-04 @ 20:29:05
URL: http://skogsrusset.se
Anonym

I år ska jag (förhoppningsvis) ta körkort och sommarjobba. Fyller dock inte 18 förrän i november så körkortet får vänta ett tag ;D

2015-02-07 @ 08:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback