En fredag i februari

2015-02-06 | 14:46:21
Canon EOS 70D | Canon EF-S 18-55/3-4.5 

Fredag, solen skiner och snön gnistrar - kan nog inte bli mycket härligare än så här? Jag har egentligen inte så mycket att dela med mig av förutom att jag bara vill önska er en jättebra helg! Min är inte planerad för femöre för ovanlighetens skull, haha. Alldeles strax ska jag i alla fall möta upp Charlie på stan för en fika för att sedan spendera dagen och natten med honom. Sen får vi helt enkelt se vart resten av dessa dagar tar vägen. 

Sen tänkte jag även slänga ut en liten fråga till er: vad vill ni läsa mer om här på bloggen?
Jag har en aning bloggtorka för tillfället så jag skulle bli hur glad som helst ifall ni talar om vad ni tycker det behövs mer av här eller ifall det är någonting speciellt ni vill se eller läsa om eller så. :)

Ha en jättefin fredag så hörs vi
Sofie

Recept, videoinlägg där du gör olika challenges och lite outfit bilder :D

2015-02-07 @ 19:11:11
MATILDA

så fin bild :)

2015-02-08 @ 19:21:19
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback