Julklappsinslagning

2015-12-22 | 14:08:54

Något av det roligaste som finns, enligt mig, när det kommer till julen är att köpa julklappar. Jag längtar mer efter att familjen ska få öppna julklapparna jag har köpt till dom än vad jag längtar till att öppna mina egna, haha! Man blir så himla glad när man hittar den där perfekta presenten som man vet att personen kommer uppskatta, oavsett om det är någonting litet eller stort eller någonting man har köpt eller gjort själv.

Något som nästan är ännu roligare är ju att slå in alla dessa julklappar. Jag skojar inte när jag säger att det tar flera timmar för mig när det kommer till paketinslagning, haha! Här ovanför ser ni några av årets julklappar som jag kommer ge till mina nära. Jag var tvungen att täcka över namnen på lapparna då jag vet att samtliga familjemedlemmar brukar läsa min blogg, haha... Jag tycker det är så himla kul med olika papper, snören, band och klistermärken. I år har jag även lagt till det där lilla extra på vissa av paketen, så som grankvistar, kottar och polkagrisar. Jag tycker det är så mycket roligare att ge bort en julklapp när man verkligen har lagt ner tid på den så att den blir lite personligare. Ett himla roligt sätt att få utlopp för lite kreativitet. 

Nu är det inte långt kvar tills dessa julklappar ska läggas under granen. Jag kan inte riktigt förstå att det bara är två dagar kvar till julafton? Hur har det kunnat gå så otroligt fort? Hur som haver så njuter jag av varenda sekund av julen och ledigheten. Mmm. <3
JUNITJEJ

Jättefina julklappar!

2015-12-22 @ 19:42:28
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback